portal darmowych ogłoszeń i aukcji motoryzacyjnych

portal darmowych ogłoszeń i aukcji motoryzacyjnych

Nowe loga Audi

Co kombinuje producent z Ingolstadt?

4 pierścienie, precelek, olimpiada - to do tej pory główne skojarzenia związane z logiem marki Audi. Popularny producent z Ingolstadt najprawdopodobniej planuje małą rewolucję związaną z tym logiem. Jak napisał serwis Quattroworld (strona miłośników Audi), całkiem niedawno marka zastrzegła w USA i Niemczech 2 nowe wzory znaków graficznych. Z jednej strony wyglądają jak wykastrowane logo obecnie funkcjonujące, z drugiej strony obecne logo funkcjonuje od 1985 roku (choć w swojej historii też było nieco prędzej używane), a patrząc po konkurencyjnych producentach, część z nich przez ten czas już kilka razy modyfikowała swoje logo.


Jaka może być motywacja do zmiany loga przez producenta? Krążą spekulacje, że Audi może chcieć podzielić produkowane przez siebie auta na kilka klas (linii produktowych) i każda z nich będzie odznaczać się innym logiem. Być może modele elektryczne otrzymają jedno logo, a spalinowe drugie. Jest także opcja, że np. Audi będzie chciało stworzyć np. na modele elektryczne osobną markę. Wtedy nowe logo, nawiązujące jednak do starego - będzie niezbędne.


Zapewne najbliższe tygodnie czy miesiące pokażą, która z powyższych teorii jest najbliższa prawdy. Zostanie wtedy tylko pytanie, kiedy pierwsze egzemplarze samochodów z nowymi logami zobaczymy na ulicach.